czwartek, 18 sierpnia 2016

Sorki...

Cześć...
















Tjakk...

Więc przepraszam was [mówiąc was mam na myśli tych którzy wchodzą na tego bloga] za to że przez taaaaaaaaaaaaak długi czas nie pisałem i... Za to że: Że ja wcześniej pisać trochę jak robot i pisać tak bez uczucie.
Ale przejdźmy do rzeczy:

Więc mam zamiar zmienić ten blog, a mówiąc zmienić mam na myśli częściej pisać posty 
i nawet mieć serię na tym blogu.A seria będzie o:
TOP 10...
... to temat, czyli mówiąc krótko TEMAT, a długo to o czym będzie ta topka, a żeby to wybrać WY musicie pisać w komentarzach temat: 
Czyli teraz pod postem napiszcie temat a potem pot postami 
TOP 10 piszcie tematy a ja wybiorę ten który był najczęściej pisany.

PAPA!!!





Oj, bym był zapomniał.

Post bez obrazka to nie post, no chyba że to post informacyjny:


PIKA? PIKAPIKACHU!!!

Papateczki!!! XD

3 komentarze:

  1. Hmm... No to może... Top 10 ulubionych anime? Albo top 10 ulubionych postaci z anime? ^^ Albo... No w sumie nic innego nie przychodzi mi teraz do głowy -.-
    Pikachu jak zawsze słodki ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oki. A ulubione anime to mają być moje?

      Tak pikaś!!! xD

      Usuń
    2. Nie, moje (sarkazm). No oczywiście że Twoje! xD

      Usuń